تفاهم‌نامه‌ی همکاری مشترک میان پوهنځی تعلیم و تربیه‌ی پوهنتون تخار و ریاست اطلاعات و فرهنگ!

tu_admin
Sat, Jun 24 2023 12:41 PM
للل

چهارشنبه مورخ ۳۱ / ۰۳ / ۱۴۰۲ه.ش مطابق به ۳ / ۱۲ / ۱۴۴۴ه.ق تفاهم ‌نامه‌ی همکاری مشترک میان ریاست پوهنحی تعلیم و تربیه‌ پوهنتون تخار و ریاست محترم اطلاعات و فرهنگ ولایت تخار در حضورداشت، مولوی ذبیح الله انصاری، رئیس اطلاعات و فرهنگ، پوهنوال محمدسالم کریمی، رئیس دانشکده تعلیم و تربیه و هیئت های دوجانب در دفتر ریاست اطلاعات و فرهنگ تخار به امضا رسید.در آغاز پوهنوال محمدسالم کریمی، پیرامون تفاهم‌نامه و مفاد آن به هردو اداره معلومات مختصری ارائه دادند وامضای تفاهم‌نامه را در راستای بهبود وضعیت آموزش و پژوهش موثر و مفید دانستند. در ضمن از حمایت و استقبال رهبری و کارمندان ریاست اطلاعات و فرهنگ اظهار قدردانی نمودند. سپس مولوی ذبیح الله انصاری، امضای تفاهم‌نامه را به خیر و فلاح جانبین توصیف نمودند و اذعان داشتند که اداره‌ی اطلاعات و فرهنگ، آماده‌ی هرنوع همکاری با استادان و دانشجویان است. در ادامه، تفاهم‌نامه‌ی مذکور در حضورداشت استادان پوهنتون تخار و کارمندان ریاست اطلاعات و فرهنگ به امضا رسید. به همین ترتیب برنامه با دعائیه‌ی خیر به پایان رسید.

Latest news

Tue, May 14 2024 4:50 PM
Background image

جلسه با هیأت اعزامی وزارت محترم تحصیلات عالی جهت بازنگری، ارزیابی وایجاد برنامه ماستری

جلسه با هیأت اعزامی وزارت محترم تحصیلات عالی جهت بازنگری، ارزیابی وایجاد برنامه ماستری در دیپارتمنت فقه وقانون پوهنځی شرعیات پوهنتون تخار بتاریخ( ۱۴۰۳/۲/۲۴مطابق ۱۴۴۵/۱۱/۴) تحت ریاست. . .

Tue, May 14 2024 4:44 PM
Background image

اطلاعیه فراخوان اخذ مقالات علمی-تحقیقی پوهنتون تخار

 

قرار است پوهنتون تخار در سال جاری نخستین کنفرانس ملی تحت عنوان «مدیریت منابع طبیعی و نقش آن در توسعه پایدار افغانستان» را برگزار نمای
بناَ از تمام استادان نهاد های تحصیلات عالی امارتی. . .

Tue, Feb 27 2024 4:27 PM
Background image

ورکشاپ رهبری پیشرفته در پوهنتون تخار تدویر یافت

ورکشاپ رهبری پیشرفته پوهنتون ها که از طرف مقام محترم وزارت تحصیلات عالی برای اعضای رهبری پوهنتون تخار(معاونین، روئسای پوهنحئ های هفتگانه وآمریت تضمین کیفیت) به خاطر بلند بردن ارتقای. . .

BACK TO NEWS